FAQ
Vi har samlat några av de vanligaste frågorna här. På så sätt kan du snabbt och enkelt hitta svar på dina frågor.
Har ni skickat min beställning?
Så snart vi skickar din beställning får du ett mejl som bekräftar att den har skickats. Du kommer också att få ett spårningsnummer så att du kan följa ditt paket. Om du är registrerad som användare har du också möjlighet att logga in för att se status på din beställning samt se tidigare beställningar.
Kan jag spåra min beställning?
Ja, absolut. I samma ögonblick som vi skickar din beställning får du ett mejl med ett spårningsnummer, så att du kan följa paketets resa.
Kan jag returnera min beställning?
För icke specialtillverkade varor har du alltid 14 dagars returrätt.
För specialtillverkade varor gäller ingen ångerrätt, eftersom varan är anpassad efter dina specifika önskemål och data.
Kan jag ändra min beställning?
När din beställning har gått igenom skickas den direkt till tryckeriet, och därför kan beställningen inte ändras. Vill du lägga till fler produkter måste du göra en ny beställning och notera i kommentarsfältet vilken beställning du vill ha den skickad tillsammans med. Det är också en god idé att ringa oss på 30 40 80 15 för att informera om att du har gjort en ny beställning som ska skickas med en annan.
När drar ni pengarna?
Vi debiterar betalningen när din specialtillverkade vara går i tryck. Beroende på din korttyp kan ett belopp reserveras på ditt konto, men detta dras inte av oss förrän varorna skickas. Du får samtidigt ett mejl som bekräftar att din beställning är på väg.
Reklamation
Vad gör jag om jag upptäcker ett fel på min produkt?
Om du upptäcker ett fel på din produkt ska du omgående kontakta kundservice via mejl, bifoga bilder på felet, ge en tydlig beskrivning och ange ditt ordernummer. Vi kommer att göra allt vi kan för att hjälpa dig att lösa problemet.
Vem betalar returportot?
Vid reklamationer ser vi till att hjälpa dig vidare i processen, oavsett om lösningen innebär att vi betalar returportot eller löser det på annat sätt.