Billig frakt på alla beställningar | Leverans till dörren inom 2-7 arbetsdagar

FAQ

Vi har samlat ett antal av de vanligaste frågorna här. På så sätt kan du snabbt och enkelt hitta svar på dina frågor

Har du skickat min beställning?

Så fort vi skickar din beställning kommer du att få ett e-postmeddelande att vi har skickat den. Ett spårningsnummer kommer också att skickas så att du kan spåra ditt paket. Om du är registrerad som användare har du även möjlighet att logga in och se status på din beställning samt se tidigare beställningar.

Kan jag spåra min beställning?

Ja, det kan du. I samma ögonblick som vi skickar din beställning får du även ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer där du kan se hur långt ditt paket är.

Kan jag returnera min beställning?

Då varan är en specialtillverkad vara ges ingen ångerrätt då varan är anpassad efter dina unika data och önskemål.

Kan jag ändra min beställning?

När din beställning har skickats igenom kommer den att skickas till tryckeriet, därför kan beställningen inte ändras. Om du vill lägga till ytterligare produkter i din beställning behöver du lägga en ny beställning och anteckna i kommentarsfältet vilken beställning du vill ha den skickad med. Det är också en god idé att ringa oss på 30 40 80 15 och berätta att du precis har gjort en beställning som du vill skicka med en annan beställning.

När dras pengarna ut?

Vi höjer betalningen i din skräddarsydda vara går i tryck. Beroende på din korttyp kommer ett belopp att reserveras på ditt konto, men detta dras inte av oss förrän varorna har skickats. Du kommer också att få ett e-postmeddelande om att din beställning är på väg till dig.

Klagomål

Vad gör jag om jag upptäcker ett fel i min produkt?

Om du upptäcker ett defekt i din produkt ska du omedelbart kontakta kundtjänst via e-post och bifoga bilder på defekten samt göra en bra beskrivning och notera ditt ordernummer. Sedan kommer vi att göra allt vi kan för att hjälpa dig att lösa problemet

Vem ska betala returportot?

Vid reklamationer ser vi till att hjälpa dig vidare i processen, oavsett lösningen är att vi betalar returportot eller löser på annat sätt.